- Hanki itsellesi kesäksi vahva, terve ja hyväkuntoinen keskivartalo treenaamalla terapeuttisen laadukkaasti ja urheilullisen tehokkaasti

Jukka Harjun Toiminnallinen Vatsatreeni

Tarjous päättyy tänään! Mukana jo yli 2492 osallistujaa!

Vihdoinkin valmennus, joka yhdistää kolme kriittistä osaa, joita kaikki tarvitsevat:

  • Syvät lihakset kuntoon ja vatsa sisään
  • Pinnalliset lihakset urheilullisiksi
  • Tehokkaan ja voimakkaan keskivartalon hyödyntäminen liikuntaan ja elämästä nauttimiseen
TILAA HETI, 52€ EURON HINTA VOIMASSA ENÄÄ TÄNÄÄN (NORMAALISTI 77€)

Seitsemän viikon kurssin hinta on alle 1,10€ päivässä. Kurssimateriaalit ovat katsottavissa loppuelämäsi ajan. Pääset materiaaleihin käsiksi heti tilattuasi.

100% tulostakuu.

"Toiminnallinen vatsatreeni on videovalmennus, joka vie sinut askel askeleelta kesäkuntoon, jossa vatsasi ja koko keskivartalo on terve, vahva ja urheilullinen."

- Jukka Harju

Laatu korvaa määrän - treenaa alkaen 5 minuuttia 3 kertaa viikossa

Saat videona joka viikko valmiin ohjelman.

Teet videon liikkeitä oman valintasi mukaan 5-15 minuuttia per treeni, 3-5 kertaa viikossa.

Saat suoraan linkin, mistä videon voi toistaa ja teet yksinkertaisesti liikkeet videon ohjeen mukaan. Aivan kuin olisin livenä vieressäsi näyttämässä liikettä.

"Toiminnallinen vatsatreeni on todella tärkeää"

- Nooralotta Neziri, moninkertainen Suomenmestari 100:n metrin aidat.

"Kun vatsan ja koko keskivartalon halutaan toimivan liikkeessä, sitä pitää treenata toiminnallisesti. Jukan intohimo saada ihmisistä terveempiä ja hyvä kuntoisia näkyy jokaisen Jukan valmennuksen laadussa. Tämäkään valmennus ei tee poikkeusta, vaan on huippuluokkaa."

- Kamppailulajivalmentaja Timo Lampen

Mitä oikeasti saat tästä kurssista

  • Sano hyvästit heikolle selälle, löysälle vatsalle.
  • Hyväkuntoinen core ilmenee litteämpänä vatsana, joka saa myös suoliston pysymään oikeassa paikassa! (silloin vatsasi toimii)
  • Parannat ryhtiäsi, terve keskivartalo näkyy niskan ja olkapäiden asennossa. (Usko tai älä: tämä vaikuttaa aivokemiallisesti itseluottamukseesi)
  • Selkäsi ei hajoa, kun treenaat enemmän tai kovempaa. Vältät turhat treenitauot tapaturmien takia.
  • Opit treenaamaan keskivartaloasi tavalla, johon se on anatomisesti rakennettu.
  • Juoksu, pelaaminen, tanssiminen, lyönnit, potkut, kyykyt ja punnerrukset saavat lisää tehoa, kun keskivartalosi toimii niin kuin sen kuuluu toimia

Kurssi ei tietenkään sovi kaikille, sinun ei kannata osallistua, jos olet yksi niistä...

  • ...Jotka odottavat pikakikkoja, sillä tällä kurssilla ei kierretä totuutta, vaan kohdataan se: tuloksia varten pitää treenata
  • ... Jotka haluavat vain treenata helppoja rutistuksia ja pinnallisia lihaksia, sillä tällä kurssilla opetellaan monipuolisia toiminnallisia liikkeitä ja syvien lihasten aktivointia
  • ... Jotka eivät ole valmiita opettelemaan uusia liikkeitä ja tekemään niitä oikein

Jos taas tunnistat itsesi näistä, kurssin sisällöt palvelevat sinua erinomaisesti:

  • Jos olet kyllästynyt tyhjiin lupauksiin, kikka kolmosiin, kakka kaseihin ja haluat oikeasti saada tuloksia, etkä vain nähdä yhtä uutta lehtijuttuotsikkoa, olet oikeassa paikassa
  • Tiedät, että hyvät tulokset vaativat liikkeiden laatua ja olet valmis kehittymään, tämä on sinulle
  • Olet valmis opettelemaan oikeat liikkeet koko keskivartalon hallintaan ja voimaan olet oikeassa paikassa
Kyllä! Tunnistan itseni näistä ja haluan itselleni tiukan keskivartalon

Valmennus sisältää kolme osiota

Osa 1 on aktivointiviikko

Aktivointiviikon treenit uudelleenohjelmoivat keskivartalosi lihaksiston toimimaan optimaalisesti, eli syvien lihaksien on reagoitava ”käskyihin” ja aktivoiduttava ennen pinnallisia.

Vasta tämä mahdollistaa kaikkien lihaksien toiminnan, litteän ja vahvan vatsan.

Osa 2 on kuuden viikon progressiivinen treeniohjelma

Saat joka viikko uuden treenisarjan. Syvien lihasten aktivoinnin lisäksi harjoitus kohdennetaan aina niin vinoihin kuin suoriinkin vatsalihaksiin tavalla, joka integroi liikkeen raajoihin ja selkään.

Saat kuukauden ajan joka viikko uudet liikkeet, jotta lihaksesi eivät totu mihinkään liikesuuntaan vaan kehittyvät jatkuvasti!

Viikoilla 5 ja 6 nostetaan tehoja sekoittamalla viikkojen 1-4 aikana opetellut liikkeet uusiksi sarjoiksi.

Osa 3 on bonustreenit (näitä et saa mistään muualta!)

Näitä voit käyttää ohjelman lisänä ja tietenkin lopun elämääsi, koska tämä kurssi jää sinulle!

Bonus 1: Suomen nopeimman pika-aiturin ja ehkä tämän hetken kuumimman urheilijan Nooralotta Nezirin suosikkitreenit. Nooralotta opettaa sinulle videolla hänen tärkeimmät vatsaliikkeensä. Nämä liikkeet ovat siis olympia urheilijan TOP liikeet!

Bonus 2: jumppapallotreenit: Iso jumppapallo on yksi tehokkaimmista tavoista treenata keskivartaloa. Saat bonuksena täyden liikepatterin toiminnallisia keskivaratlotreenejä jumppapallolla

Bonus 3: Selkälihasten aktivointi. Tärkeä osa Coren toimintaa on selkälihakset ja saatkin erikseen treenin, jolla aktivoit, vahvistat ja integroit syvät ja pinnalliset selkälihakset

 

Bonus 4: Jukan coretreenit salilla - näillä saat voimaa ja tehoa keskivartaloon

Bonus 5: Keskivartalon venyttely ja huolto. Mikään treeni ei olisi täydellinen ilman kunnon palautusohjelmaa. Siksi saatkin bonuksena Core-huoltotreenit ohjelman, jossa käytetään erilaisia toiminnallisia venytyksiä keskivartalon aktiiviseen palauttamiseen

Bonus 6: Fysiikkavalmentaja Vesa Vuorenmaan suosikkiliikkeet - Vesa on valmentanut mm. useita liigakiekkoilijoita. 

Minkä arvoinen tämä kurssi on?

Henkilökohtainen valmennus kanssani maksaisi 190€ yhdeltä tapaamiselta.

Ryhmäliikuntatunnit, joissa vain treenataan vatsaa, maksavat yleensä noin 10 euroa tunti.

Tunnit joissa oikeasti opetellaan keskivartalon treeniä, kuten laadukkaat pilatestunnit, maksavat alkaen 20€ tunti.

Jos kävisit 7 viikkoa ryhmätunnilla jossa opetellaan laadukasta treeniä, maksaisit siitä 140€ eikä tälläisiin rypistyksiin ole monille edes fyysisesti mahdollista osallistua. Tai ajallisesti. Tämän treenin voit tehdä kotonasi ilman ongelmia!

Eikä noista tunneista jää sinulle edes materiaalia.

Sen sijaan tämän koko 7 viikon kurssin hinta on vain 52€ (sunnuntaihin asti 22.10 asti)

Alle 1,10€ päivässä! Sillä ei nykyään saa edes kupillista puoli päivää vanhaa kahvia huoltsikalta.

Lisäksi, kun ostaa kahvikupin, se juodaan ja käteen jää tyhjä kuppi. Sen lisäksi vain surullinen fiilis, että eipä häävi kahvi ollut.

Tämä kurssi jää sinulle lopuksi elämääsi ja auttaa sinua saavuttamaan terveen ja vahvan keskivartalon. Ja myös pitämään sen.

Kyllä. Haluan itselleni tiukan vatsan ja vahvan keskivartalon hintaan 52€

Osallistuessasi nyt saat vielä mukana ainutlaatuiset bonukset, joita et saa mistään muualta!

100% tulostakuu - Jos teet koko ohjelman läpi etkä huomaa mitään muutosta, saat rahasi takaisin.

Kyllä. Olen valmis aloittamaan!

Usein kysyttyjä kysymyksiä kurssista

Olen kokeillut ja epäonnistunut, koska en jaksanut seurata ohjelmaa. Miten välttyisin tältä asialta nyt?

Olet ehkä joskus aloittanut yhden ohjelman, mutta se on jäänyt kesken. Tämä on hyvin tavallista nykypäivänä, koska meillä on niin paljon tekemistä, vastuita, velvollisuuksia ja asioita jotka kilpailevat huomiostamme.

Mikä on yhteistä kaikille, jotka ovat saavuttaneet tuloksia, sekö että heillä on valtava itsekuri?

Ei, itseasiassa aika harvalla on sellainen itsekuri, että he aina vievät aloittamansa homman loppuun. Minulla ainakaan ei ole, enkä ole sellaisia ihmisiä juuri edes tavannut.

Salaisuus tuloksiin, on itseasiassa se, että yrittää uudelleen ja uudelleen. Oppisiko lapsi kävelemään jos hän ensimmäisen kaatumisen jälkeen luovuttaisi? Entä oppisiko hän pyöräilemään? Ei tietenkään, todellisuudessa ihmisyys on sitä, että me nousemme ylös, yritämme uudelleen.

Jotkut meistä luovuttavat aikuisena monissa asioissa. Oman keskivartalon terveys ja voima, on yksi asia jonka kanssa ei voi luovuttaa, sillä se määrittää niin suurelta osin koko kehomme terveyden. Meidän on aloitettava jostakin ja ainoa aika päätöksen tekemiseen on NYT.

Tämä kurssi on sinun omaisuutta ja voit käydä sitä läpi omassa tahdissa ja niin monta kertaa kun haluat. Omistat sen lopun elämääsi!

Eikös se ole vähän pinnallista treenata vatsaa ja olla noin ulkonäkökeskeinen?

Joku ehkä ajattelee vatsalihasten treenaamisen olevan vain ulkonäköseikka. Moni ehkä treenaakin vatsaa vain sen takia, joka itseasiassa saattaa johtaa terveydellisiin ongelmiin.

Yleensä halutaan vain tehdä rutistuksia ja saada ”lihakset esiin”. Jos tämä tehdään unohtaen syvät lihakset ja liikkuvuus harjoittelu ja toiminnallinen treeni, se johtaa niin selkäongelmiin, kuin mahdollisesti myös suolisto-ongelmiin.

Samat ongelmat syntyvät, jos keskivartaloa ei treenaa ollenkaan, selkä ei saa tukea ja kipeytyy, syvät lihakset löystyvät ja suolisto alkaa pakkautua alas, joka näkyy pömppönä ulospäin, mutta sisällä se heikentää suoliston toimintaa.

Minulla on jo salijäsenyys, miksi ostaisin verkkovalmennuksen?

Tämä kurssi sopii loistavasti niille jotka haluavat panostaa keskivartalotreeninsä laatuun.

Nämä sarjat voi tehdä hyvin kotona, mutta ne sopivat loistavasti osaksi sinun omaa treeniohjelmaasi.

Aktivointiliikkeillämme starttaat treenisi loistavasti. Ota ne osaksi alkulämmittelyä ja treenin päätteeksi teet vahvistusliikkemme.

Olen aika huonossa kunnossa, jaksanko tehdä koko ohjelman läpi?

Valmennus on rakennettu liikepattereista. Yksi patteri on kolme liikettä ja saat uuden kombon, joka viikko. Liikkeet tehdään laatu edellä, ei teho. Haluamme saada oikeat lihakset ja liikekaavat toimimaan. Me emme halua tyypillisiä tuloksia kuten selkäkipua ja pinnallisten lihasten yliaktivaatiota.

Jos et ole treenannut pitkään aikaan, teet vain yhden kolmen liikkeen patterin, omalla tahdillasi, keskittyen liikkeen laatuun. Jo kolme noin viiden minuutin treeniä viikossa alkaa herättää oikeita lihaksia ja tulokset alkavat tuntua.

Jos olet jo kuntoillut ja treenannut keskivartaloa, suosittelemme tekemään 3 kierrosta 3 kertaa viikossa, eli noin 15min kolme kertaa viikossa. Pystyt tekemään liikkeet suuremmalla teholla, koska todennäköisesti tottuneet lihaksesi oppivat liikkeet nopeasti. Tämä määrä saa lihaksesi aktivoitumaan ja kehittymään.

Aktiivitreenaajille suositus on tehdä 3, 4 tai jopa 5 kierrosta kolmesta viiteen kertaa viikossa. Esimerkiksi 3 kertaa viikossa 20 minuuttia ja kaksi kertaa viikossa 10min.

Huom, tarkoitus ei ole treenata tälläistä määrää jatkuvasti! Vaan tämä on 7 viikon jakso joka nostaa keskivartalosi uudelle tasolle. Tämän jälkeen käytät liikkeitä oman tilanteesi ja tavoitteiden mukaan.

Onko harjoittelu sopivaa henkilölle jolla on krooninen alaselkäkipu?

Tämä treeni, kuten kuten kaikki nykyiset valmennukseni, pohjautuvat paljolti oman välilevynpullistumani kuntoutukseen.

Nämä treenit eivät ole perinteisiä rutistuksia ja pumppauksia, eli pinnallisten lihasten treeniä yksin ja eristävästi, koska niillä minä juuri sain selkäni rikki. Nämä treenit ovat toiminnallisia siinä tarkoituksessa, että keskivartalo rakennetaan selkärankaa tukevaksi.

Nykyään mm vedän maasta yli 150kg ilman vöitä, remmejä, siteitä ja kenkiä vaikka minulla on pullistuma. Muista, että tehtäväsi ei ole yrittää repiä kaikkein vaikempia liikkeitä valmennuksessa, vaan kehittää sinun kuntoa.

Näytän kaikista liikkeistä erilaisia versioita, sinun tulee tehdä se versio, johon sinun kuntosi riittää ja kehittyä askel askeleelta ja jättää pois kokonaan sellaiset, mitkä eivät vielä onnistu. Pääset niihinkin kyllä vielä käsiksi 🙂

Kannattaa muistaa, että tällä ohjelmalla on myös tulostakuu, eli jos et saa mitään tulosta, niin 7 viikon jälkeen, saat rahasi takaisin.

On niin kova kiire elämässä, niin en tiedä ehdinkö tehdä harjoituksia

Tämä kurssi on rakennettu pitäen mielessä nykyajan ihmisen kiireet.

Liikepattereissa käytetään yhdistelmiä ja syklejä, joilla maksimoidaan hyöty minimiajassa. Idea ei ole rääkätä kehoa loppuun, vaan treenata lihakset toimimaan.

Siksi aloittelijalle riittää 5 minuutin treeni  ja kokeneimmille 10 tai 15min.

3 treeniä viikossa riittää, eli aikaa kuluu yhteensä 15-45 minuuttia viikossa. Sama aika kuluu todennäköisesti moninkertaisesti TV:n tai sosiaalisen median parissa.

En usko, että valmennuksella tai liikkeillä voi saada aikaan näkyviä tuloksia. Voitko perustella miten se olisi mahdollista?

Moni on kysynyt minulta, voiko vatsatreenilläni oikeasti saada näkyviä tuloksia. Eikö keskivartalon kunto ja muoto ole enemmän geneettinen juttu? Tähän liittyy kolme asiaa

Keskivartalon voima, tuki ja terveys riippuvat täysin treenistä. Tietenkin, jos on ollut onnettomuudessa tai on rakenteellinen haaste, ne ovat erittäin vaikuttavia tekijöitä, MUTTA juuri tässä tilanteessa treeniin pitäisi TODELLA PANOSTAA koska muuten haasteet kasvavat ja kasvavat

Keskivartalon terveyteen ja voimaan saa 100 % varmasti tuloksia treenaamalla, sen pystyy todistamaan testaamalla millaisiin liikkeisiin pystyy ja montako toistoa. Kaikki kehittyvät laadukkalla treenillä. Varmasti. Jos joskus et ole kehittynyt jollain ohjelmalla, kannattaa vaihtaa ohjelmaa.

Vatsalihasten muotoon vaikuttaa kaksi seikkaa, toinen liittyy suoraan treeniin: litteän vatsan saa treenaamalla, sillä se syntyy, kun syvät lihakset ovat aktiiviset ja tekevät työnsä.

Pinnallisiin lihaksiin saa muotoa ja muodon saa paljon paremmin ja nopeammin, kun syvät lihakset toimivat ensin ja treenataan sekä vinoja että suoria vatsalihaksia sekä kokonaisia lihastoimintaketjuja. Tietenkin muotoon vaikuttava tekijä on se, paljonko rasvaa on lihasten päällä ja siihen vaikuttaa pääasiassa ruokavalio.

Olen huomannut, että kun ihmiset huomaavat kehityksensä keskivartalon lihasten voimassa ja toimintakyvyssä, alkaa kummasti syntyä motivaatiota syödä oikeaa ruokaa ja juoda riittävästi vettä. Voimakkaasta mielentilasta ei synny  tarpeita mättää sokeria ja turhaa rasvaa.

Miksi ostaisin tämän valmennuksen, muitakin on tarjolla?

Tämä valmennus eroaa radikaalisti muista valmennuksista.

Valmennus yhdistää syvät lihakset, pinnalliset lihakset ja koko keskivartalon integraation raajojen liikkeeseen. Olen tavannut sekä ihmisiä, joilla on loistava tuki syvissä lihaksissa, mutta eivät saa juurikaan tehtyä istumaannousuja, saati sitten punnerruksia ja kyykkyjä.

Vielä enemmän olen tavannut ihmisiä, jotka tekevät paljon rutistuksia, jopa lisäpainoilla, mutta heillä on selkäongelmia, koska liikkeet ovat tosiasiassa aktivoineet lähinnä lonkkia, eivätkä oikeasti vatsaa ja koko corea.

Yleistä on myös se, että pinnalliset lihakset kyllä toimivat, mutta vatsa pömpöttää ja selkä saattaa oireilla koska sisäinen tuki puuttuu.

Tämä valmennus yhdistää nämä kolme asiaa: syvien lihasten aktivoinnin, pinnallisten voiman ja koko keskivartalon integroimisen koko kehon liikkeisiin.

Onko tämä luotettavaa, minusta on epäilyttävää ostaa netistä asioita?

Me olemme yritys, joka tekee koulutuksia ja valmennuksia niin livenä kuin verkossa. Emme ole ole huijaamassa ketään, koska se vahingoittaisi mainettamme.

Yrityksemme tiedot ovat

Natural Bootcamp Oy (2569368-3)
Frans Emilin katu 2 a 5
33870 Tampere

Kaikissa ongelmatapauksissa voit ottaa yhteyttä hallintopäälikköömme Emmiinaan info@naturalbootcamp.fi

Me emme jätä sinua yksin, palvelemme sinua aidolla sydämellä

Jos olet miettinyt, että haluaisit panostaa itseesi. Olet ehkä kyllästynyt keskivartalosi kuntoon, tai haluat saada sen uudelle tasolle. Haluat ehkä oppia, miten urheilijat ja fysioterapeutit tekevät keskivartalotrenejä ja haluat saada kokonaisen ohjelman joka ei keskity vain yhteen osa-alueeseen.

Nyt on sinun aikasi.

Sinä voit ottaa askeleen ja näyttää että arvostat itseäsi, haluat kokea enemmän. Haluat terveemmän ja toimivamman kehon, koska sinä ansaitset sen.

Kyllä! Olen mukana!

Kuka on Jukka Harju?

Jukka toimi Body lehden asiantuntija-artikkelien kirjoittajana 2005-2013. Hänen työstään on kirjoitettu lisäksi lehdissä kuten APU, Me naiset ja Fit.

Hänen Natural Bootcamp verkkovalmennuksessa on yli 700 jäsentä. Live treeneissä on käynyt jo tuhansia ihmisiä.

15,000 henkilöä seuraa hänen vinkkejään facebookissa

Youtube kanavalla treenivinkkejä katsottu yli puoli miljoonaa kertaa.

Takana on 12 vuotta valmentajana personal trainerina, ryhmäohjaana, kouluttajana ja luennoitsijana.

Jukka Harju on uudenlaisen toiminnallisen treenin, aktiivisen palautumisen, kehon optimoinnin edelläkävijä.

Jukka on jatkokouluttanut yli 1000 ammattilaista pelkästään viimeisen vuoden aikana mm. Fysioteapia taloja kuten HYKS, Kankaanpään kuntoutuskeskus, Porin Lääkäritalo, Ruissalon kuntoutus ja SATAEdu.

Lisäksi hän konsultoi ammattiurheilijoita kuten Nooralotta Neziri ja Patrik Laine. Jukka on ollut mukana valmentamassa mm. Elixirissä.

Häm on kouluttanut ohjaajia saleilla kuten Elixia ja Fressi

"Suurin oppiläksyni ja nykyisen treenimuodon tausta on oman välilevynpullistumani kuntouttaminen.

Treenasin aikoinaan perinteisesti tehden paljon vatsa-, selkä- ja kylkiliikkeitä tukemassa punttitreeniäni (vedin mm. maasta 235kg). Silti tuloksena oli välilevyn pullistuma 26 vuotiaana.

Kuntoutuksen jälkeen vasta tajusin, että kaikki mitä perus koulutuksissa oli opetettu, perustuivat pääasiassa pinnallisten lihasten treenaamiseen ja valitettavasti tämä metodi on edelleen käypähoito suosituksissa. Se, että muistutetaan vetämään vatsaa sisään, ei riitä tekemään keskivartalosta vahvaa ja tervettä.

Kun liikkeitä alettiin monipuolistaa ja seurata liikkeissä lihasten aktivoitumista, alkoi vatsa oikeasti kehittyä ja nyt se pystyy tukemaan, pullistumastani huolimatta kaksi kertaa oman painon maastavedon ilman vöitä ja remmejä."

Jäikö vielä jotain kysyttävää?

Ota silloin rohkeasti yhteyttä ottaa yhteyttä hallintopäälikköömme Emmiinaan info@naturalbootcamp.fi.

Kyllä. Olen varma päätöksestäni ja lähden mukaan!